543RÖn Yükleyici çıtayı yükseltiyor
- Çoklu seviye seçenekleri
- Engelsiz görüş alanı
- Güvenli, kolay montaj
- Zahmetsiz kilitleme
543R ön yükleyici, 5M ve 5R Serisi traktörler ile mükemmel şekilde uyumludur. John Deere ön askılar ile uyumludur, güvenilir hassasiyet ve dayanıklılık ile çalışır ve üstün çepeçevre görüş alanı elde edilmesine olanak tanır. Mekanik kendinden dengeleme (MSL) ya da kendinden dengeleme bulunmayan (NSL) yapılandırma ile sunulan 543R ön yükleyici, her türlü ağır işin üstesinden gelmek için idealdir.
Yeni ön yükleyicilerimizin bizim standartlarımızı – ve sizin beklentilerinizi – karşılamasını garanti altına almak için, yalnızca en yüksek kaliteli malzemeleri ve en seçkin işçiliği kullandık. Her bir bileşen, çiftliğinizdekilerden bile daha zorlu koşullar altında kapsamlı biçimde test edildi.
Yükleyici bağlantısını kesme dört adımdan oluşur: Yükleyiciyi indirin, park standını açın, hidrolik sistemi çıkartın ve mast piminin kilidini açın.
Yükleyicinin bağlantısını kesmek için kepçe sabit bir zeminde düz durmalıdır (1). Operatör kabini terkedip yükleyicinin her iki tarafındaki kendinden ayarlanabilir park standlarını indirmelidir (2): Kendinden ayarlanabilir park standları sürücünün yükleyiciyi engebeli arazilerde park etmesini sağlar ve ilerleyen zamanlarda yükleyiciyi doğru bir şekilde bağlamak için ilgili bağlantı şasisine uygun bir konumda tutar. Park standları herhangi bir alet olmadan hazırlanabilir.
Park standlarını indirdikten sonra, yükleyicinin sağ tarafındaki hidrolik kaplinler çıkarılmalı (3) ve yükleyici traktör bağlantı şasilerinden çözülmelidir (4). Bu dört adımdan sonra operatör, traktörü hareket ettirmeye hazırdır (5 ve 6).
Bağlantı şasilerindeki rampa tasarımı ve serbest hareketli aygıt donanımlı otomatik mast mandalı sayesinde yükleyici bağlamak hızlı ve rahattır. Traktörü, yalnızca mandallama göstergeleri kilitli konuma gelene kadar bağlantı şasilerini mastın içine geçirecek kadar sürün. Ardından sürücü, park standlarını (1) kaldırabilir ve hidrolik kaplinleri (2) ile yükleyici elektrik gücünü traktöre bağlayabilir. Hızlı, sezgisel ve bakım gerektirmeyen tasarım, yükleyiciyi bağlama ve yükleyicinin bağlantısını kesme özelliği ile traktörü her türlü işe hazır hale getirir.
Ataşman değişikliği bir çok ön yükleyici operatörü için günlük bir iştir. Patentli otomatik ataşman mandalı (AIL) sayesinde farklı kepçelerin, çatalların veya diğer ataşmanların bağlantısı 3 saniyeden az bir sürede gerçekleştirilebilir. Özel işlemden geçmesi ve materyal seçimi, kolun en ağır uygulamaları desteklemesini sağlar, dayanıklı ve uzun ömürlü çözüm sunar. AIL, tüm Euro ataşmanlarına uyumlu olan EURO taşıyıcının standart bir özelliğidir. Ayrıca Combi Euro MX taşıyıcı ile kullanılabilir.
Ataşmanın kilidini açmak için operatörün kolu manuel olarak açması gerekir (1). Opsiyonel olarak, bu işlemi hidrolik ataşman mandalını açma (HIU) özelliği ile kabin içinden yapmak mümkündür. Ataşmanın kilidini açmak, herhangi bir alet olmadan minimum efor gerektirir. Elverişli kol konumu operatöre kolay erişim sağlar. Operatör kolu çekmeli ve saat yönünde çevirmelidir. Kol, istenilen konumda duracaktır.
Bir sonraki adım donanımın taşıyıcıdan çıkarılmasıdır (2): Ataşmanı eğin ve kepçe yere değene kadar yükleyiciyi indirin. Taşıyıcı kolu ataşman kancalarından çıkarılır. Taşıyıcı kolu ilerleyen zamanlarda hızlıca mandallama işlemi için bekleme konumuna geçer.
Otomatik Ataşman Mandalı (AIL), donanımın tırnağı taşıyıcı tetik plakasına dokunur dokunmaz ataşmanı kilitler (2). Bu işlemi gerçekleştirmek için taşıyıcının üst çubuğu ataşmanın üst kancalarına bağlanmalıdır ve ardından taşıyıcıyı geriye çekmeye başlar. Fakat ataşmanı tamamen geriye çekmeye gerek yoktur. Ataşman, taşıyıcının her iki tarafından mandallanır (1, 2). Yükleyici yüksekliğinden bağımsız olarak hızlı ve kolay kilitleme işlemi.
Otomatik Ataşman Mandalı (AIL) hakkında ayrıntılı bilgiler:
Mandallama işlemi sırasında taşıyıcı kolunun konumu
R Serisi Yükleyici tasarımı, yükleyicinin yerleştirildiği kaldırma yüksekliği ne olursa olsun ataşmanın görüş kabiliyetini artırıyor. Eğimli yapısıyla yükleyici bomu, traktör kaputuyla uyum içindedir ve yükleyici ile çalışırken daha iyi görüş sağlar. Mekanik seviye ayarlama bağlantısının konumu daha yüksek mekanik kendinden seviye ayarlama (MSL) görüş seviyesi sağlar. Bomun ve silindirlerin kompakt tasarımı sayesinde, çamurlukla silindir arası yükselen mesafe yeterli açıklığı sağlar. Bu da yükleyicinin dar yerlerde manevra yapması için uygun direksiyon açısı sağlar.
Tork tüpünün alçak konumu aynı zamanda traktörün ön lambaları için mükemmel görüş kabiliyeti ve açıklık sağlar, bu da gece kullanımı için ideal aydınlatma çözümü anlamına gelir.
Karanlık bir ambarda, akşam saatlerinde ya da gece çalışmak üretici çalışma hayatının bir parçasıdır. Artırılmış görüş kabiliyeti, operatörün daha konforlu ve kendinden emin sürüş yapmasını sağlar. Yükleyici ışıkları yükleyici bomunda yer alır ve yükleyici hareketlerini takip eder. Işık başı 850 ışık akısı ile, karanlık koşullarda çalışmayı desteklemek için güçlü bir aydınlatma sağlar. Yükleyici ışıkları, ışık başı 15 Watt değerinde düşük bir güç tüketimi ortaya koyar.
Yükleyici süspansiyon seçeneği, R Serisi Yükleyicileri bozuk arazide kullanırken konforu daha da artırır. Gaz akümülatörü tork tüpüne entegredir ve orada korunur. Süspansiyon, mekanik joystick (1) üzerindeki bir düğme veya elektronik joysticke sahip konsol üzerindeki bir düğme sayesinde sürücü koltuğundan etkinleştirilebilir. Yükleyici süspansiyonu daha yumuşak bir sürüş ve daha az materyal kaybı ihtimali sağlar.
Daha fazla bilgi için lütfen yükleyici süspansiyonu bölümüne gidin.
Joystick üzerindeki vites değiştirme düğmesi (GSS) (1), operatörün elini kontrol kolundan çekmeden vites değiştirmesini sağlar. Yükleme işlemi sırasında, hızlı ve verimli çalışmak için farklı hız seviyeleri gereklidir. GSS seçeneği joystick üzerine takılıdır. Tüm yükleyici modelleri için mevcuttur.
Daha fazla bilgi için lütfen GSS'ye gidin.
Tüm R Serisi Yükleyiciler temelde, hangi üretici sağlarsa sağlasın tüm Euro ataşmanların yükleyiciye bağlantısını sağlayan bir Euro taşıyıcıya sahiptir. Euro taşıyıcılar bir otomatik ataşman mandalı (AIL) ile standart olarak sunulur.
Euro ve Combi Euro/SMS taşıyıcı, operatör konforunu büyük ölçüde artıran hidrolik ataşman mandalını açma seçeneği ile donatılabilir, çünkü bu, operatör istasyonunda kolayca bir düğmeye basarak ataşman mandalını açmayı sağlar. Operatörün kabinin dışına çıkıp ataşman üzerindeki kolu çıkarmasına gerek kalmaz.
Ataşman yüklemesi yapılırken gaz akümülatörü yağ ile doldurulur. Cihazın etkinleştirilmesi için, operatör kabininin sağ tarafına monte edilen iki anahtara operatör tarafından aynı anda basılır. Bu işlem yağın serbest bırakılmasını ve ataşman kilidinin açılmasını sağlar. Rakiplerle karşılaştırıldığında, ataşmanın kilidini manuel olarak açmak hâlâ mümkündür.
Daha fazla bilgi için lütfen hidrolik ataşman mandalını açma bölümüne gidin.
Operatör, geri çekme paketiyle geri çekme açısını 12 derece kadar artırabilir ve materyal kaybının azalmasını garantiler. Sonuç olarak, yükleyici işlemleri sırasında yük sayısını azaltmaya yardımcı olabilen ve zaman tasarrufu sağlayan tek yüklemede daha fazla materyal taşınabilir. Ataşman parçaları, ataşmanın taşıyıcı şasiye bağlandığı kepçenin alt ucuna takılmalıdır.
Daha fazla bilgi için lütfen geri çekme paketi bölümüne gidin.
Tasarım ve yükleyici kinematiği sayesinde R Serisi Yükleyiciler, kaldırma kapasitesi ve kaldırma yüksekliği konusunda üstün güç ortaya koyar. John Deere traktörünün gücü, yükleyiciye hidrolik sistem ile aktarılmaktadır.
Mekanik kendinden seviye ayarlı (MSL) yükleyicinin dingil altına asılı seviye ayarlama bağlantısı, hızlı çevrim sürelerine (indirme ve geri çekme) neden olan sahte kollu silindirlerine bağlıdır. Geometri, daha fazla geri döndürme kapasitesi sağlar ve böylece operatör daha güçlü koparma kuvvetine sahip olabilir. Kompakt bom, greslemeye kolay erişim için daha düşük dönme noktası yüksekliğine sahiptir.
Yükleyicilerle ilgili ayrıntılı teknik özellikler, her bir yükleyicinin (543R, 603R, 623R, 643R, 663R ve 683R) kaldırma yüksekliği ve kapasitesi hakkında genel bir fikir sunar.
R Serisi Yükleyiciler yüksek kaliteli malzeme sayesinde harika seviyede bir dayanıklılık ortaya koyar. Yükleyicideki modüler dökme demir bileşenler dayanıklı bir makinenin temelidir. Dökme demir bağlantı şasileri, ağır yük uygulamaları için güçlü bir dayanak sağlar ve traktör şasisine iyi bir bağlantı temin eder. Bu da test edilmiş, güvenilir uzun ömürlülük ile sonuçlanır.
Tork tüpünün konumu ve şekli, en ağır yükleyici uygulamalarını destekler ve dengeli bir traktör ve yükleyici kombinasyonu özellikleri sağlar. Ayrıca, kompakt bom tasarımı ve yükleyici kinematikleri, müşterilerin sahada yaşayabileceği güçlü ve güvenilir bir çözüm sunar.
Üstün dayanıklılık ile yüksek kalite sağlamak için R Serisi Yükleyiciler, yükleyicinin ağır iş çiftçilik işlemlerine tabi tutulduğu özel bir ön yükleyici test tezgahında test edilir. Tüm dönme noktaları geniş bir temas yüzeyi ile tasarlanır ve döküm çelikten yapılır. Döndürme pimleri özel bir çapa sahiptir ve üstün dayanıklılıktan emin olmak için emin olmak için özel işlemlerden geçer.
Kaynaklanmış, yönlü burç yatakları, ideal baskı dağılımı ve ağır yük uygulamalara destek sağlamak için özel bir şekle sahiptir.
Önemli dönme noktaları, yükleyici işi sırasında sürekli gres alındığından düşük gres frekansı için değiştirilebilir burç yataklarıyla donatılmıştır. Özel burç yatağı tasarımı sayesinde yeni burç yatakları takılabilir.
John Deere yükleyicilerde, yağ hatları herhangi bir hasardan korunmak ve sürücü görüş kabiliyetini ilave olarak artırmak için bom kolu boyunca gönderilir. Hidrolik hortumlara iyi bir erişim sağlamak için tork tüpünün tepesinde yer alırlar. Hidrolik bileşenleri koruyan tork tüpü kaplaması kolayca sökülebilir.
Yükleyici süspansiyonu, gaz akümülatörünü dış etkilere karşı korumak için tork tüpünde yer alır.
Hızlı kepçe çevrim süreleri, yükü kepçeden boşaltmak, yükleme işlemlerini tamamlarken de mümkün olduğunca üretken olmak için önemlidir. Kepçe silindir tasarımının, özellikle mekanik kendinden seviye ayarlı yükleyicilerde (MSL) bu çevrim süresine önemli bir etkisi vardır.
Tüm MSL R Serisi Yükleyiciler sahte kollu kepçe silindirlerini kullanır. Sahte kollu silindir, silindirin baş kısmında daha az yağın hareket etmesini gerektirir, bu da bu silindirin normal silindire göre daha hızlı geri çekme performansı göstermesine olanak tanır.
Yükleyicinin ani alçalmasını engellemek için R Serisi Tarım Yükleyicilerinin temel ekipmanlarından biri hidrolik kesme valfidir. Bu, örneğin bir kişinin servis işlemleri için yükleyici altında çalışması gereken durumlarda bomun kilitlenmesine olanak tanır.